Nowy rok, nowe postanowienia !

Nowy rok, nowe postanowienia, czyli co roku to samo…

Też tak macie ? Ja zdecydowanie tak. Zgadzam się z tym, że postanowienia noworoczne średnio działają, bo chęć zmiany nie powinno uzależniać się od konkretnej daty. Ale czy nie warto mimo wszystko spróbować? Nowy rok to czas, podsumowań, przemyśleń i przede wszystkim świeżej motywacji ! Więc wykorzystajmy to ! Ja też mam nowe postanowienia noworoczne, nie wiem czy na tyle mocne, że zadziałają, ale nie zastanawiam się nad tym, po prostu mam zamiar wykorzystać ten czas !

Aby ułatwić Wam realizowanie postanowień noworocznych związanych ze zdrowym odżywianiem przygotowałam plannery do pobrania. Mam nadzieje, że ułatwią Wam planowanie posiłków i zakupów w Nowym Roku 🙂

Zdrowsze odżywianie od nowego roku ?

  1. Zacznijmy od planowania posiłków.

Co dzisiaj na obiad ? Ileż razy ja zadawałam sobie te samo pytanie! Zdecydowanie lepiej jest poświęcić ta godzinę raz w tygodniu w celu zaplanowania całego tygodnia, niż każdego dnia tracić mnóstwo czasu na zastanawianie się nad każdym, pojedynczym posiłkiem. Pobierz Jadłospis tygodniowy i zaplanuj swój tydzień !

jadlospis-tygodniowy

2. Przygotuj się do zakupów.

Planner zakupów czyli lista zakupów. To naprawdę jeden z lepszych kroków nie tylko do lepszej organizacji swojej pracy, ale i dobry krok w celu ograniczenia marnowania żywności. Bez listy zakupów kupujemy więcej i często też, kupujemy rzeczy, które „być może nam się przydadzą”. Lista zakupów pomaga nam podejmować świadome decyzje. Dzięki niej kupujemy tylko to , co faktycznie nam potrzeba. Pobierz listę zakupów i zastanów się, co potrzebujesz aby wykonać swoje zaplanowane posiłki.

3. Zaplanowany tydzień, więcej czasu na trening !

Należę do grona osób, które zdecydowanie muszą wszystko notować, inaczej wstaje rano i zastanawiam się co ” ja mam dzisiaj do zrobienia”. Jeśli masz tak jak ja, koniecznie pobierz planner tygodniowy i notuj najważniejsze sprawy. Ułatwi Ci to organizację czasu, dzięki czemu znajdziesz chwilkę by potrenować na siłowni, wyjść na spacer czy zabrać dzieci na basen.

planner-tygodniowy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *