Jadłospis 1600 kcal do pobrania za darmo

Jadłospis 1600 kcal do pobrania zupełnie za darmo !

Przygotowałam dla Was jadłospis 1600 kcal do pobrania zupełnie za darmo. Potraktujcie to jak swego rodzaju inspirację do zdrowego odżywiania. Tworząc go chciałam Wam pokazać, że aby zdrowo się odżywiać nie trzeba zawsze jeść pięć posiłków, cztery posiłki też są ok. Czasem nawet lepiej się sprawdzają kiedy mamy ograniczony czas na przygotowanie potraw, czy tym bardziej na ich spożywanie!

Chciałam Wam też udowodnić, że da się w ekspresowym czasie przygotować zdrowy obiad czy śniadanie. Nie musicie stać cały dzień w kuchni. Możecie rano zjeść szybką owsiankę, a do pracy wziąć kanapki czy jogurt z owocami.

Pamiętajcie tylko, że jadłospis 1600 kcal to nie rozwiązanie dla każdego. Każdy z nas ma inne zapotrzebowanie, każdy z nas lubi całkiem inne rzeczy, czy ma inny tryb życia. Jeśli potrzebujesz indywidualnie dobranej diety, skontaktuj się ze mną osobiście. 

jadłospis-1600kcal

Jadłospis 1600 kcal, co otrzymujecie ?

  • zbilansowane posiłki
  • listę zakupów
  • skrót na lodówkę
  • przepisy do każdego posiłku

Każdy z posiłków ma podaną gramaturę, możecie stosować porcję w gramach lub miarach domowych. Pamiętajcie jednak o tym, że każdy z nas może mieć szklankę o innej pojemności lub dłoń, w której mieści się dwa razy więcej pestek dyni niż przewiduje rozpiska. Z tego względu na początku zawsze polecam swoim podopiecznym ważyć produkty, z czasem waga nie będzie potrzebna. To czego z pewnością nie warto odmierzać w gramach to warzywa i owoce, tutaj wystarczy sugerować się po prostu ilością.

Najczęstsze obawy przed dietą

Tak jak wspominałam wyżej, najlepiej dobrany jadłospis to ten, który tworzymy indywidualnie na podstawie szczegółowego wywiadu żywieniowego i taki, który nauczy Cię żyć bez liczenia kalorii ! Bo przecież o to, w tym wszystkich chodzi, o trwałe zmiany nawyków żywieniowych !

Czy muszę wprowadzać mocne restrykcje ?

Jakieś na pewno, jeśli chcesz schudnąć, ale na pewno nie musi to być pasmo wyrzeczeń ! Chcesz zjeść do popołudniowej kawy czekoladę? Ja chętnie Ci ją uwzględnię ! Pamiętaj chudniemy od ilości kcal, nie od konkretnych posiłków czy produktów, dlatego nie musisz żegnać się z wszystkim tym, co sprawia Ci po prostu przyjemność !

Czy będzie mi towarzyszył głód ?

Może, jeśli zapomniesz drugiego śniadania do pracy, ale nie musi ! 🙂 Głód nie jest czymś złym, to informacja od organizmu, że porcja coś zjeść, ale nie powinien Ci stale towarzyszyć podczas stosowania jadłospisu. Ja staram się aby każdy posiłek miał odpowiednią gęstość energetyczną, czyli dużo objętości i proporcjonalnie mało kcal. Decyzja zawsze należy do Ciebie, możesz swoje 300 kcal przeznaczyć na jednego małego pączka z lukrem lub dwie kanapki z szynką z dodatkową porcją owoców. Pamiętaj chodzi tu głównie o ograniczenie kcal, a to nie musi się wiązać z ograniczeniem jedzenia 🙂

Czy będę dużo czasu spędzać w kuchni ?

To zależy tylko od Ciebie ! Jeśli lubisz gotować i sprawia Ci to przyjemność to ja oczywiście mogę zaplanować Ci tartę na obiad albo placuszki na kolację. Jeśli jednak, spędzanie wolnego czasu w kuchni nie należy to Twojego hobby to zdecydowanie możesz zjeść, to co zaplanowałam w przykładowym jadłospisie 1600 kcal. Pobierz plan żywieniowy i sprawdź jakie można mieć obiady w swojej diecie 🙂

jadłospis-1600kcal

Jeśli chcesz poznać więcej zdrowych i szybkich przepisów zapraszam Cię na mój Blog. Znajdziesz mnie też na social mediach, prowadzę Facebooka i Instagrama, gdzie na bieżąco staram się publikować wartościowe treści !

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *