30 lipca 2018

O mnie

Trochę ważnych faktów

Jestem absolwentką Wrocławskiego Uniwersytetu Medycznego. Dyplomowanym Dietetykiem Klinicznym. Członkiem Polskiego Stowarzyszenia Dietetyków oraz certyfikowanym Dietetykiem „Przyjazny Insulinoopornym”. Dzięki temu masz pewność, że Twoja dieta będzie przygotowana zgodnie z aktualnymi zaleceniami Polskich Towarzystw Naukowych.

W pracy kieruję się racjonalnym podejściem do żywienia oraz spersonalizowanym układaniem planów żywieniowym.  Dlatego zaczynając ze mną współpracę nie musisz żegnać się z czekoladą czy ukochanymi naleśnikami w niedzielny poranek !

Najważniejsze dla mnie są trwałe zmiany nawyków żywieniowych, a co za tym idzie trwały spadek masy ciała bez wyrzeczeń. Uświadamiam swoich pacjentów, że aby schudnąć trzeba jeść, dlatego powinniśmy ograniczać puste kalorie, a nie jedzenie. Nie musisz chodzić głodny !

Współpracuję z osobami zmagającymi się z nadwagą, Otyłością, Cukrzycą, Insulinoopornością, Hashimoto oraz innymi chorobami dietozależnymi. Jeśli nie wiesz jak odżywiać się w tych jednostkach chorobowych, to ja chętnie Ci w tym pomogę !

Oprócz pracy w gabinecie z indywidualnymi pacjentami, prowadzę również szkolenia, wykłady dla szkół, firm oraz grup zorganizowanych.

Czym się kieruje przy układaniu planów żywieniowych?

Dla mnie zdrowe odżywianie to nie bezpowrotne wykluczanie z diety przyjemności w postaci słodyczy czy wysokokalorycznych przekąsek. Dlatego nie musisz się obawiać pasma wyrzeczeń. Zdrowe odżywianie to umiejętne łączenie produktów, tak aby dostarczać wszystkich niezbędnych witamin oraz składników mineralnych w zależności od aktualnego zapotrzebowania i stanu zdrowia. Zdrowe odżywianie powinno być przyjemnością, która zapewnia dobre samopoczucie fizyczne i psychiczne !

Obawiasz się, że nie masz czasu na gotowanie ? Nie martw się ja też nie mam go za wiele, dlatego bazuję głównie na prostych produktach i szybkich posiłkach. Sprawdź moje przepisy na blogu.

Staram się aby każdy jadłospis:

  • opierał się na produktach sezonowych
  • był ekonomiczny
  • nie powodował marnowania produktów i wykorzystywał całe opakowania
  • opierał się na produktach, które dana osoba lubi
  • nie zawierał nielubianych składników
  • był szybki i smaczny !