Pudding chia w czekoladowo-orzechowym wydaniu

Pudding chia w czekoladowo-orzechowym wydaniu

Pudding chia w czekoladowo-orzechowym wydaniu to idealne śniadanie dla łasuchów. Jest mocno czekoladowe, słodkie i bardzo pożywne więc mocno zachęcam Was do wypróbowania nowego przepisu. Zamiast chia można użyć też nasion lnu, które trzeba uprzednio zmiksować. Nasiona lnu mają podobną właściwość i również potrafią tworzyć puszystą konsystencję, uważam jednak, że w tym wydaniu nie smakują tak dobrze .

Pudding chia- składniki na 1 porcję :
  • nasiona chia 25 g
  • masło orzechowe 5 g- 1 łyżeczka
  • mleko 2 tłuszczu 180 ml – 1 szklanka
  • syrop klonowy 10 ml – 3 łyżeczki
  • kakao 5 g – 1 łyżeczka
  • maliny 125 g
Pudding chia wykonanie

Mleko wymieszać z syropem, masłem orzechowym oraz kakao. Tak przygotowany napój czekoladowo-orzechowy miksować z nasionami chia, ok. 5/10 minut. Przełożyć do pucharków i odstawić na 4h do lodówki. Podawać z dowolnymi owocami. Mi osobiście najbardziej smakuje z malinami i borówkami.

Wartości odżywcze:

353 kcal

14,3 g białka

17 g tłuszczu

36 g węglowodanów

Więcej zdrowych i szybkich inspiracji znajdziesz tutaj. 

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi wpisami polub mój profil na Fb i IG !

Macie jakieś pomysły na inne wydanie puddingu chia ? Jeśli tak, zostaw komentarz poniżej. Jestem ciekawa w jakiej wy formie lubicie jeść nasiona szałwii hiszpańskiej ? Jeśli natomiast nie jesteś fanem chia, ale jesz ponieważ każdy mówi jakie to zdrowe i pożywne to uprzedzam Cię, że nasz polski len jest dużo zdrowszym zamiennikiem chia. I też możesz z niego wykonać pudding len !

Pudding chia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *